Dag 3 stage. - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 3 stage. - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 3 stage.

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

01 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag een dagje vrij. Lekker lang in bed blijven liggen en een beetje tv gekeken. Rond de middag ben ik maar een paar uurtjes naar het strand gegaan. De zee is nog erg koud ben er dus ook niet in gaan zwemmen. dit mocht trouwens ook niet er stond een rode vlag op het strand omdat de golven erg hoog was. Een paar surfers waren daar wel blij mee en lieten af en toe een mooie show zien. Maar goed in je eentje op het strand liggen is toch wel erg saai dus ben ik maar over de boulevard terug richting mijn hotel gelopen. Hier heb ik lekker nog twee films gekeken die ik mee had genomen (bedankt mam). Later op de avond ben ik met een andere stagair nog wat gaan eten achter in het restaurant van het hotel. Daarna een lekkere douche genomen en lekker naar bed. Morgen vroeg gesprek met de baas. Hopelijk krijg ik nu wat meer duidelijkheid over wat nou de bedoeling is. En natuurlijk eindelijk internet hoop ik, dat maakt het ook allemaal weer een beetje makkelijker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 6189

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: