Dag 2 stage. - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 2 stage. - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 2 stage.

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

31 Mei 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag om 8 uur opgestaan omdat ik me moest melden bij de baas, uiteindelijk de verkeerde baas want dit bleek de baas van het restaurant te zijn. Hier kwam ik pas later op de dag achter. Maar goed, gemeld en ik werd doorgestuurd naar de mevrouw van de wasserette. Dit was een hele aardige vrouw, helaas was ze bijna onverstaanbaar hoe snel ze ratelde. Hier kreeg ik kleren in de hand geduwd en werd me verteld dat ik om 12 uur terug moest komen omdat het dan etenstijd is voor het personeel (van het restaurant blijkbaar). Dit was niet zo heel erg smakelijk vrij simpel en elke dag het zelfde werd me verteld. Na het eten was er een aardige jonge man, ook een stagair die me wel de weg rondom het hotel wou wijzen. Hij zit hier nu al 6 maanden en heeft nog 2,5 maand te gaan samen met een andere jongen. Hij heeft me het strand laten zien en wat winkeltjes. We hebben even wat gedronken op een terrasje en daar kwam ik er achter dat er blijkbaar een heel groot misverstand is ontstaan. Iedereen dacht dat ik de nieuwe stagair was voor in het restaurant. Toen we terug in het hotel waren ben ik gelijk naar de baas van het restaurant gegaan om dit recht te trekken. Deze vertelde me dat het misverstand is ontstaan omdat er bij het restaurant ook een nieuwe stagair op de planning stond. Weer werd ik doorverwezen. Ik moet me maandag melden bij de grote baas omdat deze niet eerder in het hotel is. Morgen dus nog een dagje vrij. Verder heb ik niet zo veel gedaan vandaag. Ik ben de enige die nog niet aan het werk is dus verveel me best wel. Heb me terug getrokken op me kamer en heb wat films gekeken op tv. Lekker vroeg naar bed. Weer een dag voorbij, nog 183 te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 6197

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: