Dag 4 stage. - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 4 stage. - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 4 stage.

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

02 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag vroeg opgestaan omdat de manager er rond 8 uur zou zijn en ik me bij hem moest melden. Gevraagd waar hij was en hij bleek pas om half 10 te komen, voor niks op tijd me bed uit gekomen dus. Nouja om half 10 terug en hij was er eindelijk. Ik kreeg te horen dat ik de eerste maand in het restaurant moet werken en daarna vijf maanden in de Spa. Dat klopt dus niet want ik ben gekomen om een frontoffice stage te lopen. Maar goed, ik uitleggen dat ik als receptionist moet werken en nee hoor geluisterd werd er niet. Ik moest maar gewoon doen wat ze zeiden. Dus maar mijn eerste werkdag in het restaurant gedraaid. Het ging best goed maar ik had de hele tijd in mijn hoofd, wat doe ik hier? Hiervoor ben ik toch niet gekomen? Dus ik nog maar een keer vertellen dat ik receptionist ben. Werd me gewoon verteld dat het niet uitmaakt wat ik doe ze tekenen me papiertje wel af. Hier valt dus duidelijk niet over te praten en het enige wat ik kan doen is maar braaf doen wat ze me vertellen. Na me werk eindelijk internet en nog wat gekletst met wat mensen van thuis, wat mis ik iedereen toch vreselijk. Voor ik kon slapen moest ik nog me broek korter maken en het zelf maar uitzoeken hoe. Achja wat moet ik anders, veel kan ik er niet aan veranderen. Morgen even een mailtje sturen naar school en kijken of zij wat voor me kunnen betekenen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6203

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: