Dag 22 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 22 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 22 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

20 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag lekker kunnen uitslapen. Toen ik wakker werd gelijk mijn mail gecheckt. En ja hoor eindelijk het nieuws waar ik al heel de week op zat te wachten. Vanaf dinsdag 24 juni mag ik bij Gloria Palace Royal in Puerto Rico, Gran Canaria beginnen. Eindelijk weg hier uit dit bungalowpark vol mer kakkerlakken, hagedissen en katten. Toen even het nieuwe hotel gemaild om ze te bedanken en te zeggen dat ik er heel veel zin in heb. Ook even mijn verzekeringspolis en kopie van me paspoort doorgestuurd. Toen moest ik het hier in het hotel gaan vertellen. Ik was eigenlijk best nerveus. Maarja het moest er toch van komen. Dus maar naar de baas van het restaurant gegaan en het hem uitgelegd. Hij snapte het wel en ging doorbellen naar de baas van de receptie en de directeur van het hotel. Zondag moet ik wel nog een keertje werken maar dat geeft niet. Ze tekenen mijn urenlijst gelukkig gewoon af. Daarna alvast mijn koffers ingepakt omdat ik geen zin had dat maandag allemaal te doen en het is hier toch vies met allemaal beestjes dus daar zijn mijn kleren ook veiliger. Toen moest ik even naar de receptie om te vragen hoe het zat met betalen. Dat wist hij niet en zei dat ik moest wachten tot de directeur weer terug was om met hem te praten. Toen even wat gaan eten en daarna de loodgieter aangesproken omdat mijn wc niet fatsoenlijk doorspoelde. Denk ook dat daarom gister mijn hele badkamer blank stond. Hij zei dat hij er na vijf minuten zou zijn. Een uur later kwam hij dan ook aanlopen. Die heeft het probleem verholpen en alles is weer normaal. Daarna weer naar de receptie om te kijken fonds directeur er was. Deze keer had ik wel geluk. Het ging eigenlijk best makkelijk had ik niet verwacht. Ik krijg deze drie weken gewoon uitbetaald. Daarna even een filmpje gegeken en heb ik wat met een andere receptionist gekletst die al vanaf dag 1 me heel erg steund. Vertelde hem dat ik dinsdag vertrek en dat vond hij heel jammer. Hij nodigde me uit om een paar drankjes te gaan doen maandag als hij klaar was met werken op zijn kosten, gezellig. Toen even gaan kijken hoelaat ik de bus moet nemen dinsdag. Toen ik weer terug was in het hotel mijn urenlijst even uitgeprint en wat gaan eten. Na het eten gewacht tot Tomas en Filip klaar waren met werken. Nog even een potje biljard gespeeld en toen lekker in bed wat tv gekeken. Weer een dag voorbij. Nog drie te gaan kan niet wachten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 6203

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: