Dag 21 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 21 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 21 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

19 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag een beetje moeite met opstaan maar goed toch moest ik aan het werk. Had partido vandaag dus dat viel wel mee. Na vier uurtjes gewerkt te hebben in de middag iets gaan eten bij de boulevard omdat het eten voor het personeel er weer eens niet smakelijk uitzag. Daarna nog even lekker gerelaxt. In de avond weer vier uurtjes gewerkt. Best vermoeiend met zoveel gasten in het hotel. Na het werk dus best kapot. Maar hopelijk vandaag mijn laatste werkdag gehad hier in dit hotel. Even lekker douchen dacht ik. Maar lang douchen kan hier blijkbaar niet ben ik achtergekomen. Me hele badkamer stond blank je kon bijna zwemmen. Leuk een doucheputje dat niet fatsoenlijk afloopt. Daarna nog lekker een filmpje gekeken. Morgen vrij en hopen op eindelijk het goede nieuws waar ik al heel de week op wacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 6184

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: