Dag 19 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 19 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 19 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

17 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag weer vroeg opgestaan. Voelde me niet helemaal fit, een beetje buikpijn en misselijk. Dus ging met tegenzin naar het werk, daar gelijk verteld hoe ik me voelde en ze zeiden ga maar terug naar je bungalow. 10 minuten later werd ik gebeld of ik even naar de receptie wou komen, dus dat maar even gedaan. Ze vroegen me of ik naar de doctor moest maar ik vertelde dat dat niet nodig was en dat het straks wel weer beter zou gaan. Daarna nog even lekker een paar uurtjes geslapen, ik was zo moe dat ik zelfs door al het kabaal buiten heen sliep. Toen ik bij de bar wat drinken ging halen kwam ik de baas tegen, die vroeg hoe het met me ging. Ik vertelde dat het weer wat beter ging en ik in de avond wel zou proberen te werken. De rest van de middag eigenlijk weer zitten hopen op wat goed nieuws van het andere hotel. Jammer genoeg alleen even contact gehad met school, die wisten verder ook nog niets nieuws. Dus morgen maar weer opnieuw hopen op wat nieuws. In de avond weer naar het werk. Dit keer had ik wel echt buikpijn maar wou het toch proberen. Na ongeveer een half uurtje werd ik naar me bungalow gestuurd. Ik vond dit niet zo heel erg. Lekker weer op bed gelegen en wat tv en film gekeken. Rond 21:00 even wat gaan eten want had heel de dag nog niks gehad op twee cakejes na. Daarna eigenlijk niks meer gedaan. Niet zo'n indrukwekkend dagje vandaag dus. Maar ik hoef ook niet elke dag iets te beleven. Ik raak langzamerhand gewend en heb niet eens meer het gevoel dat ik eigenlijk best ver van huis ben voor een lange tijd. Maar er al 19 dagen opzitten dus nog maar 166 te gaan! Nu lekker slapen en morgen maar weer werken. Van 13:00 - 21:00 en hopelijk dan wel goed nieuws. Alleen kan ik jammer genoeg de wedstrijd van ons oranje niet zien dat is wel balen. Maarja niks aan te doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6185

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: