Dag 18 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 18 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 18 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

16 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag weer vroeg opgestaan. Maar met heel veel hoop op goed nieuws de dag positief begonnen. Even vier uurtjes gewerkt. Was best kut vandaag ik moest repaso en de carro was vet langzaam dus best wel irritant. Maar goed. Daarna even wat gegeten en lekker op bed gelegen wat tv gekeken en gekletst met een paar vriendjes. Nog wat was gedaan en de poetsvrouw haar gang laten gaan in mijn bungalow. De hele dag zitten hopen op goed nieuws maar helaas niks gehoord vandaag.. In de avond maar weer vier uurtjes gaan werken. Ik had geen witte schort dus was nog een heel gedoe om de vrouw van de wasserette te vinden. Gelukkig hadden we voor even een man meer dus het was niet zo erg. Om 22:00 eindelijk klaar. Even lekker gedoucht en toen nog wat spelletjes gedaan met Tomas en Filip. Lekker slapen en hopen dat ik morgen wel wat hoor. Het wachten maakt me gek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 6190

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: