Dag 27 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 27 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 27 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

25 Juni 2014 | Spanje, Puerto Rico

Vandaag mijn eerste dagje in me nieuwe hotel. Wat eerder opgestaan en mijn eerste ontbijtje genomen sinds ik op gran canaria ben. Om 10 uur begonnen aan mijn eerste werkdagje. Gelijk een drukke dag. Een hoop check-ins. Maar ik kan en mag nog niet alles dus vooral goed meekijken, alles proberen in me op te nemen en helpen met handdoeken wisselen en kopietjes maken. Ik kan wel al gegevens in het systeem zetten, sleutels maken en gegevens van de kluisjes opslaan. De dag ging vrij snel omdat het zo druk was. Een hoop informatie voor een dag dus nog een paar keer alles goed doornemen en meekijken. Na het werk even wat gegeten en lekker op me kamertje gezeten. Me even lekker terug getrokken en had een beetje een dipje. Besef toch wel dat ik het thuis heel goed heb. Ik mis iedereen best wel op sommige momenten. Maar heb vandaag even uitgerekend en bedacht dat als ik 6 dagen per week ga werken ik een hele maand eerder naar huis kan. Dat zijn toch weer 30 dagen. Gelukkig is het werk niet al te vermoeiend en is een dag vrij in de week genoeg. Ik kan niet wachten om weer lekker thuis in me eigen bedje te slapen een weer lekker normaal eten te kunnen eten. Maar goed nog even doorzetten en over 4 maandjes lekker naar huis met hopelijk heel veel kennis en ervaring.