Dag 28 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 28 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 28 stage

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

26 Juni 2014 | Spanje, Puerto Rico

Vandaag mijn tweede werkdagje. Niet zo druk vandaag dus de tijd ging wat langzamer. Maar toch het is nog altijd beter als in het restaurant. Even gevraagd over mijn idee om 6 dagen te werken en dat moet ik morgen met de manager van de receptie bespreken die was er vandaag niet. Ook gelijk even gevraagd of ik van kamer mocht veranderen en dat was geen probleem dus na het werk gelijk even gaan verhuizen. Deze kamer is veel beter en groter dus best chill. Daarna nog even lekker op bed gelegen. Rond 8 uur naar de Heineken bar geweest omdat er vannacht twee meiden weg gaan. Heerlijk gegeten eindelijk normaal avond eten. Daarna niet veel meer gedaan eigenlijk. Begin aardig te wennen hier gelukkig. Morgen even naar de manager om te regelen dat ik 31 oktober naar huis kan. Lekker slapen in me nieuwe kamertje en morgen weer een dagje werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puerto Rico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 6203

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: