Dag 33 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 33 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 33 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

01 Juli 2014 | Spanje, Puerto Rico

En het is alweer juli. Ben inmiddels alweer iets meer dan een maand van huis. De tijd gaat eigenlijk best snel als ik terug kijk. Er is ook best al veel gebeurt sinds ik op het eiland ben. Weer een dagje werken vandaag. Ben zes uur bezig geweest om de nieuwe cardex en sleutels voor morgen te maken. Best wel vermoeiend als je bijna heel de dag het zelfde moet doen. Na het werk even gechillt en toen wat gaan eten. Daarna nog wat op de kamer gechillt. Waren eigenlijk van plan even naar energy te gaan om een drankje te doen maar toch maar niet gegaan. In plaats daar van met een paar man nog wat gerelaxt op het strand. Was wel gezellig. Niet een heel indrukwekkend dagje vandaag dus. Maar goed dat hoeft ook niet altijd. Morgen een drukke dag voor de boeg met een hele hoop check-ins. Dus lekker slapen en morgen om 12 weer werken.