Dag 13 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 13 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 13 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

11 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag weer vroeg op om voor de verandering maar weer eens een partido te werken. Vandaag had ik alleen wat meer moeite om op te staan jammer genoeg. Maar geen probleem was gewoon op tijd op het werk. In de ochtend weer op repaso gestaan, de afwas dus om het kort te houden. Maar het viel wel me zo erg was het niet. Na het werk besloten Filip en ik om ergens in het centrum wat te eten want het eten voor het personeel zag er niet heel smakelijk uit vandaag in de middag. Een lekkere pizza gegeten bij een Italiaans restaurantje. Daarna nog even naar de speelhal geweest en een paar spelletjes gedaan. Toen we terug waren hadden we nog ongeveer twee uurtjes dus nog even gekletst. Tomas vertelde dat het eten van de avond er wel goed uitzag dus nog even snel gaan eten voor het werk. In de avond moest ik carro werken. Dus volle karren met vuile borden bij de afwas uitruimen en karren met schone borden in het restaurant zetten. Toch best vermoeiend als er ongeveer 400 hongerige mensen komen eten in drie uur tijd. Daarom zelfs op een moment met twee man carro gewerkt omdat het gewoon niet bij te houden was. Maar als je druk bezig bent gaat de tijd ook veel sneller. Na het werk even lekker ontspannen en wat kletsen met de jongens. Nog even beneden met Filip wat spelletjes gespeeld en ook een potje gebiljart. En ik moest natuurlijk weer net verliezen en daar door heb ik een uur met een blauwe neus rond gelopen. Gelukkig was het al wat later dus er waren niet meer veel mensen. Ook nog een knuffel pony gevonden. Onze nieuwe mascotte voor de stagiaires van esplendido. Dus als we weggaan moet hij worden doorgegeven. Heb me kapot gelachen. Een lange maar ook gezellige dag. Voel me hier steeds meer thuis, alleen nog ander werk en dan vind ik het wel prima zo. Lekker slapen en gelukkig even twee dagen vrij. Lekker relaxen heerlijk!

  • 12 Juni 2014 - 06:50

    Bianca:

    Jessy laat me af en toe een snap van je zien...
    Lief van haar, ze wacht extra met kijen tot ik er ook ben...
    Zie ik af en toe toch je snoetje voorbij komen...
    Geniet van je 2 vrije dagen... X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 6173

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: