Dag 16 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 16 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 16 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

14 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag weer vroeg opgestaan om te werken. Moest van 08:00 - 16:00. Eigenlijk best fijn want als je dan klaar bent hoef je de rest van de dag nergens rekening mee te houden. Na het werk niet veel gedaan, beetje tv gekeken. Rond 19:00 stond Filip ineens bij me bungalow, hij kwam me vertellen dat hij was opgestapt bij het werk. Ben benieuwd wat er nu met hem gaat gebeuren. Daarna een beetje met hem gekletst, even afscheid genomen van een heel leuk gezin uit Engeland. Super kids! En daarna een beetje voetbal gekeken. Niet zo een heel indrukwekkend dagje dus. Wel een paar keer me email gecheckt maar ik weet dat ik pas maandag meer te horen krijg over mijn situatie nog even afwachten dus. Weer lekker slapen want morgen vroeg moet ik weer aan het werk. Een van mijn laatste dagen op dit resort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 6194

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: