Dag 12 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 12 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 12 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

10 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Zoals gewoonlijk weer vroeg op om te gaan werken. Ben er inmiddels al een beetje aan aant wennen. Er stond weer een partido op het programma. De hele ochtend bij de afwas gestaan, bleh. In de middag even gerelaxt en met school gemaild. Me kamer werd door de poetsvrouwen schoongemaakt, dat gebeurd 1x per week hoef ik gelukkig niet zelf op te ruimen haha lekker leventje. Daarom even een paar uurtjes bij de bungalow van Tomas en Filip gezeten. Was best gezellig, daar heb ik dan weer wel geluk mee. Later op de middag eindelijk een beetje goed nieuws. School mailde dat ik met de manager moest praten en dat Animafest met hem contact had gehad. Hij was er niet dus moest ik nog even wachten. Maar per toeval kwam ik hem tegen in het restaurant toen mijn shift weer begon. Erg blij was hij niet dat ik contact had opgenomen met school en Animafest want hij klonk een beetje geïrriteerd. Hij vertelde me dat ik deze maand nog moest afmaken in het restaurant omdat hij anders in de problemen komt met personeel. Er zijn er een paar op vakantie en volgende maand komt er als het goed is een nieuwe stagiair bij. Maar vanaf volgende maand mag ik drie dagen per week op de receptie van de spa en twee dagen op de normale receptie werd me verteld dus ben benieuwd. Is in ieder geval al beter als wat er eerst werd gezegd. Dus deze maand nog even knallen en dan eindelijk receptie werk gaan doen. Daarna met goede moed aan mijn werk begonnen. Moest bij rango uno dat is het eerste en kleinste gedeelte van het restaurant. Beetje tafels afruimen en opnieuw dekken als er mensen weg gingen. Maar met het goede vooruitzicht en de snelle tijdsverdrijving is het steeds minder erg. Al doen mijn voeten nog steeds een beetje pijn. Na het werk zoals gewoonlijk als ik tot 22:00 moet werken weer koud eten. Maarja het is beter dan niets. Vind het soms wel grappig. Sommige mensen waarderen me echt. Er was een gezinnetje met een jongetje van een jaar of twee en elke keer als ik aan het werk was kwam hij naar me toe en gaf me een high five. Ze gaan vannacht naar huis en bedankten me zelfs voor de goede service, dat is dan weer wel leuk. Verder heb ik niet zo heel veel beleeft vandaag. Morgen nog een partido en dan ben ik alweer lekker twee dagen vrij. De tijd gaat eigenlijk vrij snel als ik bezig blijf zit hier alweer bijna twee weken en het voelt als drie dagen. Dat geluk heb ik dan weer wel. En met deze vooruitzichten ga ik nog even lekker knallen. En zullen mijn vriendjes en familie nog even langer moeten wachten tot ik Venlo weer onveilig kom maken!

  • 11 Juni 2014 - 12:20

    Stacey:

    Lieve schat..

    Ik ben blij dat je het eindelijk naar je zin hebt..
    Maar ik ga niet wachten tot je in venlo bent.
    Want ben je al aan het missen vanaf 26 januari..
    In september komen wij lekker 7 dagen bij jou op bezoek.

    Tot snel schat
    Dikke kus je grote kleine zus

  • 12 Juni 2014 - 06:43

    Bianca:

    Wat een goed nieuws, en wat fijn dat de tijd zo snel gaat...
    Als je er al bijna 2 weekjes zit, dan houdt dat ook in, dat de restaurant maand al bijna half voorbij is...
    Nog effe op de tantjes bijten...
    Dikke kussen uit tegelen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6193

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: