Dag 32 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 32 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 32 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

30 Juni 2014 | Spanje, Puerto Rico

Vandaag weer even gewerkt van 10 - 18. Ging wel lekker niet zo veel te doen. Toen ik klaar was even lekker in de spa geweest met een kamer genootje heerlijk was dat. Daarna even handdoeken ingewisseld voor schone. We verveelden ons een beetje dus ben ik maar met wat alcohol gaan experimenteren om een cocktail te creëren voor mij en Anouk. Hij was ook nog best lekker eigenlijk. Toen kwamen we met het idee om gewoon een feestje te bouwen op onze kamer helemaal losgaan. Er kwamen zelfs wat mensen van de andere kamers meedoen. Lachen. Rond 23:30 even naar Puerto omdat we zin hadden in mac. Ook even wat voor Ramona meegenomen omdat ze tot 00:00 moest werken. Lekker alles op de kamer opgegeten en toen nog wat gechillt. Lekker slapen en morgen weer een dagje werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puerto Rico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 6175

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: