Dag 31 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 31 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 31 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

29 Juni 2014 | Spanje, Puerto Rico

Lekker dagje vrij. De hele ochtend en middag eigenlijk niks gedaan. Even met Ramona bij de spar geweest en de rest van de dag gewoon lekker op de kamer gechillt. Er was weer een nieuw meisje bij ons op de kamer gekomen dus we hebben volle bak nu met 6 meiden. In de late middag naar de Heineken bar om Nederland te kijken. Nou dikke spanning hoor, net op het laatste moment door naar de volgende ronde. Iedereen super blij vet veel Nederlanders. Daarna even wat gegeten en nog wat gechillt. In de avond naar het strand wat cocktailtjes gedronken en daarna met een paar man gaan zwemmen in de zee. Er ligt een soort stormbaan in het water en iedereen wou er op. Helaas was er een man daar die moest opletten dat er niemand op ging. Dus even gewacht tot we dachten dat hij weg was. Met een paar er toch naartoe gezwommen en er op gegaan. De helft bleef op de kant staan omdat ze bang waren. We zaten er net lekker een paar minuten op kwam die man weer terug helemaal schreeuwend, dus toen maar weer terug naar de kant gezwommen en terug naar het hotel gegaan. We dachten laten we met ze alle bij de douche van de gym ons afspoelen met allemaal het zand en zeewater. Geen goed idee blijkbaar want de baas over de stagiaires was er niet zo blij mee. Alles snel opgeruimd en maar naar de kamer gegaan. Nog even wat gechillt en dan maar slapen. Morgen weer om 10 uur werken.