Dag 26 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 26 stage - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 26 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

24 Juni 2014 | Spanje, Puerto Rico

Vandaag met een goed gevoel wakker geworden. De laatste spulletjes ingepakt en even mijn geld opgehaald. Daarna de jongens wakker gemaakt want ze wouden me naar de bus brengen. Bij de bushalte kwamen we er achter dat ik verkeerd had gekeken en dus niet de goede tijd had opgeslagen. Maar dat was niet erg want een kwartiertje later kon ik een andere bus pakken. In puerto rico uitgestapt en daar een taxi naar het nieuwe hotel genomen. Wat een prachtig hotel is dit. Ik werd goed ontvangen en ze waren best aardig. Helaas was er nog geen plek voor me op een kamer dus moest ik even wachten. Dat even werd bijna vier uur. Toch nog maar eens gaan vragen. En toen was er wel gelijk plek. Ik kwam er achter dat hier best veel stagiaires zijn. En de meeste uit Nederland, wat een geluk. Ik slaap met 4 andere meiden op een kamer. Het lijkt een beetje op een studenten gebouw wat je altijd in Amerikaanse films over universiteiten ziet. Even wennen dus. Daarna heb ik een korte rondleiding gehad van een van de meiden en zijn we wat gaan eten. De rest van de avond een beetje op de kamer gehangen met wat muziek. En me koffer uitgepakt in allemaal kleine krantjes die ik onder me bed heb geschoven. Best wel wennen dat je geen privacy hebt. Heb maar een laken opgehangen dat ik een beetje privacy heb nog. Mijn eerste nachtje in dit hotel en morgen eindelijk beginnen aan de stage waar ik voor gekomen ben: receptie.