Dag 24 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 24 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 24 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

22 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag eindelijk mijn laatste werkdagje. Om half 8 ging de wekker want ik had partido. Het werken viel best mee het leek alsof het niet meer zo druk was als de afgelopen dagen. In de middag vrij. Lekker tv gekeken en nog een uurtje geslapen. Voor ik weer aan het werk moest even lekker gekletst op Skype met me lieve sis en schoon sis. In de avond weer gewerkt. Ook nu was het best rustig. Om 22:00 eindelijk klaar. Nooit meer werken in dit kut restaurant. Ik ben zo blij en opgelucht. In de avond ook niet veel gedaan wat bij Filip en Tomas in de bungalow gezeten en voetbal gekeken. Daarna nog even in me eigen bungalow tv gekeken. Lekker slapen en geen wekker want morgen is mijn laatste dagje in esplendido lekker vrij en de rest van mijn spulletjes inpakken. Nog twee nachtjes en dan is het eindelijk zo ver. Lekker weg van hier en met een nieuwe start beginnen aan waar ik voor gekomen ben. Een stage op de receptie. En ik heb eindelijk het geluk om naar een prachtig hotel te gaan. Hopen dat ik het daar naar mijn zin ga krijgen en dan is het zo 30 november en kan ik weer lekker in mijn eigen bedje slapen met de mensen waar ik van hou om me heen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 6168

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: