Dag 17 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 17 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 17 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

15 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

In de ochtend weer werken. Moest vandaag weer 08:00 - 16:00. Het is echt niet meer normaal hoe druk het hier is. Het restaurant is te klein en er is te weinig personeel. Totale chaos dus. In de middag bij de afwas gestaan. Heb nog nooit zoveel bestek afgedroogd, Jezus er kwam gewoon geen einde aan pff. Na het werk helemaal gesloopt. Lekker even op bed gelegen en daarna even wat gaan wandelen en wat boodschapjes gedaan. In de avond toen Filip en Tomas ook uitgewerkt waren nog een potje gebiljart en wat voetbal gekeken. Champagne kon natuurlijk niet ontbreken omdat het waarschijnlijk een van mijn laatste avonden is in dit hotel. Morgen hopelijk mijn laatste werkdagje en dan eindelijk echt beginnen aan de stage waar ik voor gekomen ben. Fingers crossed voor eindelijk het verlossende nieuws morgen. Ik zeg welterusten en tot morgen.

  • 16 Juni 2014 - 02:04

    Bianca:

    Ik kan niet slapen, dus nog maar effe jou blog lezen...
    Ik hoop echt voor je dat je morgen goed nieuws krijgt...
    Xxx uit tegelen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 6161

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: