Dag 11 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 11 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 11 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

09 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Weer vroeg op om weer een partido te werken. Maar vandaag iets eerder opgestaan om mijn was uit de emmer met sop te halen, uit te spoelen en op te hangen. Jup ik moet met de hand wassen. Daarna proberen met goede moed aan get werk te beginnen maar lang heeft het niet geduurd want leuk is het echt niet. Druk druk druk. Er zijn heel wat mensen bij gekomen sinds twee dagen geleden. Moest eerst met de karren op en neer rennen maar dat hebben ze na een tijdje veranderd omdat ze vonden dat ik niet snel genoeg was. Dan maar aan het werk in de spoelkeuken. Gloeiend hete borden die net uit de vaatmachienes komen op een kar zetten en daarnaast al het bestek nog even afdrogen op een tempo daar zeg je u tegen. Heb de blaren bijna op mijn vingers staan. Na vier uurtjes eindelijk klaar voor de ochtend. Was van plan een potje te voetballen maar dat zat er niet in vandaag. Jezus wat doen mijn voeten pijn heb echt even rust nodig. Lekker de middag op bed gelegen en tv gekeken. Maar eerst heb ik Animafest gebeld om te vertellen wat er allemaal gaande was. Volgensmij heeft het niet echt veel nut gehad want ze lieten me niet eens uitspreken. Nog geen stap verder dus. Weer afwachten op een oplossing. In de avond kreeg ik een nieuwe kans met de karren van de andere baas. Dit keer ging het wel beter maar heb het gevoel alsof ik een maraton gelopen heb. Ik was blij toen het 22:00 was en eindelijk wat kon eten en lekker kon douchen. Nog nooit zo blij geweest om een bed te zien. Lekker slapen en morgen weer een partido.