Dag 8 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 8 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 8 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

06 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag weer vroeg uit de veren. Er stond een werkdag op de planning. Ik moest vandaag partido dus eerst even van 8 tot 12 gewerkt. Daarna lekker een paar uurtjes vrij. Was eigenlijk van plan om naar het strand te gaan maar het was vandaag een bewolkte dag dus ben maar niet gegaan. Even wat gerelaxt en lekker niks gedaan. Toen kwam een van de jongens die ook hier stage lopen me vragen of ik zin had om mee naar de Spa te gaan. Even lekker een uurtje gesport in de fitnessruimte en daarna lekker ontspannen in het zwembad van de Spa, heerlijk. Daarna had ik nog even vrij voor ik weer moest beginnen. Wat op internet gezocht naar vluchten en ik realiseerde me dat ik helemaal nog niet klaar was om al op te geven. Besloten om zo lang mogelijk door te zetten en met goede moed er tegenaan te gaan. Hopen dat het met de tijd beter word en ik uiteindelijk toch nog ergens receptiewerk mag doen. Ik blijf gewoon mailen en doorzetten tot er iets veranderd. Even dit maandje volhouden in het restaurant en dan zien we wel verder waar ik terecht kom. Maar voor nu geef ik de moed nog niet op, ik ga gewoon knallen! Lekker naar me bedje en morgen een vroege dienst draaien.

• 07 Juni 2014 - 07:48

Bianca:

That's the spirit, go girl...