Dag 6 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 6 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 6 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

04 Juni 2014 | Spanje, Maspalomas

Vandaag een wat leuker dagje. Geen werk, zo lekker. Eerst in de ochtend werd ik gebeld door de receptie dat ik mijn NIE moest aanvragen. Dat is een soort van registratie als je een langere tijd in Spanje zit. Dit moest op het politiebureau gebeuren dus er ging een medewerker mee omdat ik niet goed genoeg Spaans spreek. Eerst maar naar het politiebureau in een plaatsje verder. Daarna moest hij nog naar de bank, in playa de ingles en dat was gelukkig bij een winkelcentrum in de buurt dus heb ik het daar ook een beetje kunnen verkennen. Daarna moest hij nog ergens naartoe een gebouw naast het voetbalstadion van maspalomas was wel leuk om te zien. Eenmaal terug in het hotel niet zoveel gedaan. Beetje op Skype en een filmpje gekeken. In de avond vroegen de twee andere stagiaires of ik zin had om mee naar het centrum te gaan. Eerst lekker een sangria gedronken op het terras. Daarna hebben ze me het casino laten zien, ik heb niet gespeeld natuurlijk. Toen zijn we nog in de speelhal geweest, wat spelletjes gespeeld en daarna weer terug naar het hotel. Weer een paar uurtjes voorbij. Morgen lekker nog een dagje vrij en dan mag ik helaas weer aan het werk.