Dag 1 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu Dag 1 stage - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kayleigh Engels - WaarBenJij.nu

Dag 1 stage

Door: Kayleigh Engels

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

30 Mei 2014 | Spanje, Maspalomas

Het is vandaag 30 mei, de dag van vertrek. Ik vind het toch wel een beetje spannend allemaal. Helemaal alleen naar een eiland dat ik helemaal niet ken, andere taal, andere mensen, maar toch heb ik er ook zin in. Eerst nog naar school geweest en ja hoor GESLAAGD!! Maar goed, dat had ik natuurlijk wel gedacht. Rond half 11 in de ochtend dan toch richting Eindhoven Airport. Afscheid nemen van mam, pap en natuurlijk me maatje Diesel viel me wel zwaar. Maar ik hield me sterk. Door de douane, en gelijk boarden. Ik zat naast een paar oude mensen dus zo erg was het niet. Na wat vertraging omdat er een paar mensen niet kwamen opdagen en ze de koffers uit het ruim moesten halen, gingen we dan eindelijk de lucht in. Filmpje gekeken, wat spelletjes gedaan op me telefoon en muziek geluisterd. De vlucht ging best snel en is goed verlopen. Ondanks de vertraging waren we toch optijd bij de luchthaven op Gran Canaria. De koffers halen, het duurde best lang voor de band eigenlijk ging rollen maar mijn beide koffers waren vrijwel als eerste boven dus erg lang hoefde ik niet te wachten. Bij de uitgang van de aankomstenhal stond een meneer te wachten met een bordje met mijn naam er op. Ik kreeg aangewezen waar ik naartoe moest en ik was de eerste bij de bus. Na ruim een uur wachten konden we eindelijk vertrekken. Eenmaal aangekomen bij mijn hotel werd ik ontvangen door een hele aardige meneer. Hij legde me uit waar ik nog wat kon gaan eten en gaf me een kamer. Me koffers werden naar me kamer gereden en ik kon beginnen met uitpakken. Heerlijk dacht ik zo een kamer alleen. Maar toen begon het toch echt in te zinken dat ik helemaal alleen in een ander land was en ik er toch wat meer moeite mee had dan verwacht. De meneer van de receptie belde om te zeggen dat hij een fles water voor me had die ik kon ophalen. Ik was toch wel heel moe van de reis en alles dat op me afkwam. Na een heerlijke douche ben ik ook vrijwel gelijk naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Maspalomas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Dag 34 stage

01 Juli 2014

Dag 33 stage

30 Juni 2014

Dag 32 stage

29 Juni 2014

Dag 31 stage

28 Juni 2014

Dag 30 stage
Kayleigh

6 maanden op stage op Gran Canaria

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6166

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: